منتدي ليالي الغرام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي ليالي الغرام

منتديات ليالي الغرام

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت جميلة موووووت

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

نكت جميلة موووووت Empty
مُساهمةموضوع: نكت جميلة موووووت   نكت جميلة موووووت Emptyالأربعاء 25 يونيو 2008 - 9:33

[size=21]مرة واحد عجلاتى قعد على قهوة طلب كاوتشينو

حكم كرة قدم راح المطعم قال للجرسون:اديني واحد صفر
الزبون للبائع : هل هذه المظلة من نوع جيد ؟ البائع : نعم .. بشرط ألا تعرضها للشمس ولا للمطر !!!
احول عايز يهرب من المدرسة راح اوضة الناظر

عجلاتي جاتله عجلة نايمة صعب عليه يصحيها
واحد كهربائى ابنه سخن, ركبله ترنس
مرة واحد فكهاني ماشي في الشارع جالو صداع موز

مرة واحد ميكانيكى دخل فرح نقط زيت

مرة واحد باكستانى اتجوز جاب واح باكستالت

ظابط مرور لقى شقته ضيقه عملها إتجاه واحد

مرة واحد راح السودان بالليل ملاش حد

مرة واحد بيبنى مستقبله وقع عليه

عربجى كارو دخل فرح قال رفصنى ياجدع

مره واحد عنده هدف في الحياه .. حسبوه تسلل

قمة الهدوء انك تسمع شريط فاضى وقمة الرخامة انك تقلب الشريط وقمة التناحة انك تعيد حتة عجبتك
مرة واحدة اتجوزت من ورا ابوها .. لف وراها شافها

برميل بيقول لبرميل: محدش بيشوفك ليه؟
قاله: هو حد فاضي

واحد خبيث وزع كروت الفرح بتاعه فيها الجمرة الخبيثه

مدير مدرسة عمل فرح وزع علي المعازيم ارقام جلوس

دكتور سنان كان مصاحب شله و خلع منهم

مرة واحد كهربائي أبوه مات دفنه في الحيطة

مرة واحد فك مفترس معرفش يربطه

مره واحد بخيل اوى بعت ابنه يشترى له بعشره صاغ جبنة .. راح الواد ورجع بعد شويه
وقاله بابا البقال بيقولك تعال الحس السكينة

أقرع حب واحده معرفش يعبرلها عن شعوره

موظف ارصاد جوية عنده بنتين
الصغرى 18

والكبرى 23
مرة ميكانيكى اشترى سرير نام تحته

عفريت دخل في صومالي مات من الجوع

المدرس: من اين نستورد الشاي؟ الطالب: من عند الجيران.

اذيك يا وائل؟ - انت عرفتني اذاي مع انك مشفتنيش من عشر سنين؟ - صحيح شكلك اتغير كتير، بس هدومك هي هي
واحد دخل مطعم ... وطلب واحد مشوي .... وواحد عصير ... وواحد رز .... وواحد يدفع الحساب

مرة واحد نساى قوى راح يحج و بعد ما طاف قال يا ترى انا لفيت 6مرات ولا 7 وراح عايد الطواف تانى و بعدين راح يسعى و بعد ما خلص قال هو انا عملت 6 اشواط ولا 7 و بعدين بعد ما خلص حج و هو نازل من الطيارة قال يا ترى انت نسيت ايه يا جورج

خواف قالت له حبيبته نفسي اموت بين احضانك قال موتي عند اهلك مش عايز مشاكل

واحد دخل مطعم وطلب طبق فول، وبعدما أنتهي من آكله سأل الجرسون الحســــاب كام, فرد الجرسون 13 قرش، مد الرجل يده في جيبه وأخرج الـ 13 قرش ورماها على الارض، وتكرر المشهد 3 ايام متتالية، وفي اليوم الرابع دخل المطعم وكنش معاه فكه فاعطى الجرسون ربع جنيه وقال له واحد فول، طبعا الجرسون حب ينتقم منه فاحضر الباقي 12 قرش ورماهم على الارض وقال له خذ الباقي، فاخرج الرجل قرش من جيبه ورماه فوق الـ 12قرش وقال للجرسون وحياتك طبق فول تاني.
واحد حانوتي فتح محل فاكهة قام كتب يافطة المـوز علينا حـق

الزوجة : بتحب الست الذكية والا الست الجميلة؟
الزوج : ولا دي ولا دي انا بحبك انت

طلب المدرس من التلاميذ يكتبوا موضوع تعبير عن وصف مباراة كرة قدم ، فكتب التلميذ الكسول " وصلت الى الملعب وكانت الدنيا بتمطر فألغيت المباراة".

واحد بلدياتنتا حب يموت سمكة غرقها ف الميه

واحد صعيدي حب يسم مراته حطلها مسدس فى الأكل

واحد نزل بلد في الصعيد و سأل : هي دي البلد اللي بتنطق الجيم دال ؟ !!! ردوا عليه : لع , دي البلد اللي دنبنا
الشحات :اديني حاجه لله يا بيه ؟

عمرك اطول من عمري كنت لسه حا قولها لك

اثنين صلع خبطوا في بعض طلعوا شراره

مره ولد بيطلب 50 قرش من ابوه البخيل فرد عليه ابوه 40 قرش اجيبلك منين 30 قرش معايا 20 قرش تاخد 10
واحد بلدياتنا بلع سكينة جرحت مشاعره

مرة واحد بيقول للتانى اقولك نكتة بالشقلوب

قالة ايوة

قالة طيب اضحك الاول
اثنين سكرانين واحد قال للثانى تعرف بيعملوا اية فى اوروبا لما المطر بيمطر .. قاله لا معرفش .. قال له بيسبوها تمطر
مسطول بيسأل مسطول الساعه كام قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألا خمسه.
اتنين مساجين اتفقوا يكسروا باب السجن ويقتلوا الحارس ويهربوا. كسروا باب السجن ملقوش الحارس قعدوا يستنوه

المذيع: أيه رأيك في الزواج المبكر؟
المسطول: يعني الساعة كام ؟!
واحد كسلان قوى راح للحلاق وقعد على الكرسي منزل راسه......قال له الحلاق شعر ولا دقن ....قال الكسول دقن .قال له الحلاق ارفع راسك.... قال الكسول لا خليه شعر

اتنين مساطيل واقفين مستنيين الاوتوبيس فالاول بيسال : هنعرف الاتوبيس ازاى التانى قاله بسيطه اللى هيجى يقف هنا يبقى اتوبيس قاله طب والكومسارى قاله: بسيطه اللى هيحط ايده على كتفك يبقى الكومسارى ندفعله الاجره فجه الاتوبيس ركبوا جه واحد حط ايده عليهم فطلعوله الاجره وبيدوهالوا فقالهم : انا مش الكومسارى انا ضابط بحريه قاللوا شوفت شورتك المنيله ادينا ركبنا باخره

في واحد نذل طب على بيت واحدة عجوزة ملقاش حاجة يسرقها بس لقى العجوزة بردانه راح الحرامي شغل التكييف

فيه واحد غبي قاعد يصلي وسمع اثنين بيشكروا ف صلاته، قطع الصلاة والتفت وقالهم: وكمان صايم

واحد رخم راح السيما لقاها فاضيه مفيهاش غير واحد بس راح قاعد وراه وقاله راسك كده شوية
مرة وحدة وحشة اوي كل ام الناس يشفوها يقولو عليها انتي شكليك وحش المهم طلعلها عفريت وقال لها شبيك لبيكي انتي عوزا ايه قالت له نفسي اي حد يشوفني يقع فيا قال لها العفريت روحي وانتي بلاعه

واحد غبي وقع في حفرة ومش عارف يخرج منها، اول مرة حاول يخرج معرفش، تاني مرة حاول يخرج معرفش برضه، تالت مرة قال لو معرفتش اخرج المرة دي هروح

واحد ومراته وعياله التلاته كانوا ركبين القطر وبعدين طلع عليهم حرامي فقال للراجل "طلع الفلوس الي معاك" فقلهم مش معايا فلوس وضحك وبعدين الحرامي قلوا"حتطلع الفلوس ولا نرمي عيالك من القطر" قالهم مش مطلع قام الحرامي رامي عيالوا وقال "حتطلع الفلوس ولا نرمي مراتك" قالهم مش مطلع وقعد يضحك قام الحرامي رامي مراتوا من القطر وقالوا "يا راجل رمينا عيالك ومراتك وبرضوا بتضحك قام قالهم"""" منا عارف انتوا الكاميرا الخفيه""
دكتور عيون قاعد مع خطيبته في حديقه الاسماك معاه ورده قالها شايفه الورده دي يا حبيبتي قالت له ايوه فرجع ايده لورا شويه وقالها طب وكده

وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى المترو وحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال له بأستعطاف من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه على رجلى فقال له:ليه-أنت نازل المحطة دى؟؟
المضيف: تحب غدا كامل؟
المسافر: ليه هو كامل مش عايزه؟

اتنين مساطيل قاعدين مر عليهم جنازة - جنازة مين دي؟ - عبد اللطيف تاني يوم نفس الحكاية - جنازة مين دي؟ - عبد اللطيف تالت يوم نفس الحكاية - جنازة مين دي؟ - عبد اللطيف - هو ماله حظه مهبب كده ليه؟

واحد مسطول دماغه لفت قابلها من الناحية التانية

أنجبت الأم طفلاً صغيراً ، فنظر الأخ الأكبر إلى فم أخيه المولود ، ثم قال لأمه : ما ما .. لقد ضحكوا عليك وأعطوك طفلاً دون أسنان !!!

[/size]
Hamsa
نواب الادارة
نواب الادارة
Hamsa

انثى
مزاجك اليوم : نكت جميلة موووووت Pi-ca122
مدى أحترامك لقوانين المنتدى :
نكت جميلة موووووت Left_bar_bleue100 / 100100 / 100نكت جميلة موووووت Right_bar_bleue

نكت جميلة موووووت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة موووووت   نكت جميلة موووووت Emptyالسبت 30 أغسطس 2008 - 17:14

تسلم ايدك يا سمسة
ارجعلى انا قلبى معاك
نواب الادارة
نواب الادارة
ارجعلى انا قلبى معاك

ذكر
الجنسية : مصرى
علم الدولة : نكت جميلة موووووت Egyfla10
مزاجك اليوم : نكت جميلة موووووت Pi-ca-58
مدى أحترامك لقوانين المنتدى :
نكت جميلة موووووت Left_bar_bleue100 / 100100 / 100نكت جميلة موووووت Right_bar_bleue

نكت جميلة موووووت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة موووووت   نكت جميلة موووووت Emptyالأحد 14 سبتمبر 2008 - 0:16

نكت زى العسل
تسلم الايادى
زائر
زائر

نكت جميلة موووووت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة موووووت   نكت جميلة موووووت Emptyالثلاثاء 14 أكتوبر 2008 - 2:36

الف شكر ليكى ياهمسة

و نورت الموضوع بمرورك يا عمر
زائر
زائر

نكت جميلة موووووت Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت جميلة موووووت   نكت جميلة موووووت Emptyالخميس 6 نوفمبر 2008 - 18:07

ههههههههههههههههههههههههههههه

يسلمو

نكت جميلة موووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حروف ..وعبارات جميلة ..
» صور قطط تضحك - صور قطط جميلة و حلوه